WYLATUJĘ W KOSMOS SESJE TYGODNIA! GARAŻOWE SZALEŃSTWO NAJLEPSZE I NAJGORSZE KREACJE Z GRAMMY 2019 WSTĘPUJĘ DO WOJSKA!

sobota, 18 listopada 2017

My 18th Birthday Party!

Witajcie Kochani! 
Na początek pragnę Was przeprosić za chwilę nieobecności na blogu, ale w ostatnim czasie naprawdę dużo się u mnie działo. Mam tu na myśli organizację mojej imprezy z okazji 18 urodzin, a także Fashion Day, które pochłonęło sporo czasu, ale sądzę, że było warto. Ponadto ogrom nauki, która jest w ostatnim czasie w szkole, naprawdę wyczerpuje fizycznie i psychicznie. 
Ale jestem i w dzisiejszym poście opowiem Wam o mojej imprezie osiemnastkowej i co najważniejsze - zobaczycie fotorelację! 




Tematem mojego party było Hollywood, dlatego uroczystość odbyła się w eleganckiej restauracji - Kasztel Kajasówka. Goście na zaproszeniach mieli podany dress-code w stylu glamour, rodem z czerwonego dywanu. Zatem pierwszą atrakcją, która ich spotkała były zdjęcia na ściance. Na mojej imprezie każdy miał okazję poczuć się jak prawdziwa gwiazda! 






























Po ciepłej kolacji na gości czekały przygotowane przeze mnie układy taneczne do piosenek "Swish Swish" Katy Perry & Nicki Minaj oraz zumba do "Cola Song" Inny. Parkiet rozgrzały do czerwoności także inne hity oraz confetti w kształcie gwiazd czy dolarów lecących  przy piosence "Bitch Better Have My Money" Rihanny. Jeśli ktoś poczuł się głodny to w przerwach od tańca dostępna była zimna płyta, ciasta, owoce oraz ciepłe i zimne napoje. 















Sądzę, że największą atrakcją dla moich przyjaciół, ale także dla osób śledzących mnie na snapie był moment północy, kiedy na parkiet wjechał ogromny prezent. Pewnie duża część z Was już się domyśla kto z niego wyskoczył... Ja! (haha) Kolejno goście zaśpiewali mi "100 lat" przy torcie czekoladowo-gruszkowym oraz wznieśli toast. 

Zawsze chciałem mieć elegancką imprezę z okazji 18 urodzin i tak też było! Mam nadzieję, że każdy z zaproszonych będzie ją mile wspominał i zapamięta to przyjęcie na bardzo długo; ja na pewno! 

Zapraszam do śledzenia mnie na snapie, na którym dokładnie w dniu urodzin (24.10) wybiło 1,1K! <3 
Dziękuje, że ze mną jesteście! ;) 
Już wkrótce kolejny post! 
Pozdrawiam, 
Piotr Czak 



1 komentarz: