WYLATUJĘ W KOSMOS SESJE TYGODNIA! GARAŻOWE SZALEŃSTWO NAJLEPSZE I NAJGORSZE KREACJE Z GRAMMY 2019 WSTĘPUJĘ DO WOJSKA!

piątek, 21 lipca 2017

Piano-Forte, czyli pokaz kolekcji TOMAOTOMO

21 czerwca odbyła się w Warszawie prezentacja nowej kolekcji TOMAOTOMO by Tomasz Olejniczak. Był to ostatni pokaz sezonu. Zanim jednak opowiem Wam o nim, to wcześniej pragnę Wam podziękować. Podziękować za to, że jesteście ze mną, że odwiedzacie i czytacie tego bloga oraz śledzicie mnie na moich social mediach. Dzisiejszy dzień jest dla mnie szczególnie ważny, bowiem dokładnie 2 lata temu (21.07.2015) pojawił się tutaj pierwszy wpis! Każde, chociaż najdrobniejsze słowa wsparcia działają na mnie motywująco! Myślę, że w ostatnim czasie w moim życiu wydarzyło się wiele fajnych rzeczy, które dały mi możliwość rozwoju w tym, co kocham. Chciałbym w przyszłości dalej Was zaskakiwać i mam nadzieję, że będę miał ku temu okazję. Głęboko wierzę w również w to, iż dalej będziecie śledzić moje działania! <3 



Po dość emocjonalnym rozpoczęciu skupię się na najistotniejszej rzeczy w tym wpisie, czyli na charakterystyce kolekcji. Pokaz odbył się w historycznym budynku jakim jest Reduta Banku Polskiego, w którym obecnie odbywają się różnego rodzaju eventy. Klasyczna lokalizacja stanowiła idealne dopełnienie wytwornej kolekcji, której zgodnie z tytułem towarzyszył koncert fortepianowy odbywający się na żywo. Pokaz wyreżyserował Maciej Majzner. 
Na wybiegu dominowały eleganckie sylwetki, choć część z nich z powodzeniem można by nosić na co dzień. Kolekcja dedykowana jest dla kobiet lubiących wyglądać z klasą, a zarazem wyróżniać się z tłumu. Projektant tym razem postawił na stonowane barwy, takie jak: czerń, popiel, ecru czy baby blue, bowiem bogactwo ukazane zostało w formie. Garniturowe spodnie dzwony w zestawieniu z marynarką z głębokim dekoltem to jedne z bardziej eleganckich projektów, jednakże z nutą seksapilu. Na wybiegu pojawiły się także wieczorowe suknie, które moim zdaniem idealnie nadałyby się na czerwony dywan w Hollywood, ale także te w wersji mini z koronką czy piórami! Jako nakrycie wierzchnie, pan Olejniczak upodobał sobie płaszcze, których ja również jestem zwolennikiem. Moim ulubionym lookiem z wybiegu jest satynowy komplet w stylu piżamowym z narzuconym na ramiona niebieskim "futerkiem". 
Cała kolekcja jest naprawdę jedną z lepszych, jakie miałem okazję oglądać na żywo! 
























Część z Was pewnie widziała już to zdjęcie na moich social mediach, ale pozwolę sobie zamieścić je jeszcze raz tutaj. Po raz pierwszy na pokazie spotkał mnie tak ogromny zaszczyt, iż nie musiałem się martwić o miejsce, ponieważ miałem je zarezerwowane, a na krześle czekała kartka z moim imieniem i nazwiskiem! To było dla mnie ogromne wyróżnienie, za które bardzo dziękuje. 




Moja stylizacja na pokaz to total look w palmy od Jaded London, który w zestawieniu z bawełnianym kimono tworzył outfit w stylu piżamowym. Całą sesję mogliście zobaczyć w jednym z poprzednich postów: http://fashionfreedom24.blogspot.com/2017/07/maui-look.html#more

Pic: AKPA.pl

A na afterparty zostałem przyłapany na selfie z Weroniką Książkiewicz przez fotoreporterów.
Pic: AKPA.pl
Podsumowanie pokazu oraz sylwetki z wybiegu, których nie widzieliście nigdzie wcześniej na moich social mediach znajdziecie w moim najnowszym filmiku na kanale. Tutaj macie link: https://www.youtube.com/watch?v=fZsnMnbIims&feature=youtu.be

Mam nadzieję, że dzisiejszy post się Wam spodobał.
Czekajcie na kolejny! 
Pozdrawiam 
Piotr Czak 
Zachęcam do śledzenia mnie na bieżąco na moim snapie: piotr_czak 

2 komentarze: