WYLATUJĘ W KOSMOS SESJE TYGODNIA! GARAŻOWE SZALEŃSTWO NAJLEPSZE I NAJGORSZE KREACJE Z GRAMMY 2019 WSTĘPUJĘ DO WOJSKA!

piątek, 7 lipca 2017

MAUI LOOK

Witajcie Kochani! 
Dzisiaj zabieram Was w podróż na wyspę Maui. Pewnie zastanawiacie się co to jest, gdzie to leży i dlaczego nazwałem tak najnowszy wpis? Już wszystko wyjaśniam. Maui to jedna z wysp położonych na Hawajach znana z pięknych widoków, piaszczystych plaż, a przede wszystkim palm, które będą ogrywać kluczową rolę w dzisiejszej stylizacji. Zapraszam więc na krótką wyprawę do jednego z najpiękniejszych regionów na świecie. 



Lato w pełni, choć pogoda nie do końca odzwierciedla nasze wyobrażenia i pragnienia dotyczące ilości promieni słonecznych i temperatury, która powinna być o tej porze roku. W trakcie robienia sesji zdjęciowej do tej stylizacji na zewnątrz było niezwykle gorąco i słonecznie. Mam nadzieję, że prawdziwe lato już wkrótce do nas powróci. 

Outfit ten świetnie sprawdził się przy wysokiej temperaturze. Krótkie spodenki oraz luźna, zwiewna koszula sprawiały, że nie odczuwałem tak mocno upału, który panował w mieście. Stylizacja ta to total look z wykorzystaniem mojego ulubionego wakacyjnego motywu na ubraniach, czyli palm. Nadruk na koszulce, czy szortach idealnie odzwierciedla krajobraz Maui. Niebiesko - różowe niebo na tle, którego widnieje przepiękna roślinność. Całość uzupełniają klapki w najmodniejszym kolorze tego sezonu. 

Zapraszam do obejrzenia zdjęć z sesji. 











I would like to thank Jaded London & Slydes! 

Shirt & Shorts - Jaded London 
Sliders - Slydes 
Sunglasses - H&M 
PIC: Kamila Makarewicz Photography 

Koniecznie dajcie znać jak spodobała się Wam moja stylizacja oraz cała sesja! ;) 
Czekam na Wasze wiadomości! 

Do usłyszenia! 
Piotr Czak 
Zapraszam do śledzenia mnie na snapie: piotr_czak

6 komentarzy:

  1. Robisz ogromne postępy !!! ��������

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja ogromnie dziękuje!! <3 Takie słowa motywują do dalszej pracy i świadczą o tym, że ktoś mnie docenia! pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ekstra zdjęcia, mają niesamowity klimat i aż chce się tam też być :D Swoją drogą świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje!! ;) Miło mi, że Ci się podobają!

      Usuń
  4. Zdjęcia ładne :), ale kozule z krótkim rękawem to nie moja bajka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, nie każdy wszystko lubi :D Cieszę się, że zdjęcia Ci się podobają! :)

      Usuń