WYLATUJĘ W KOSMOS SESJE TYGODNIA! GARAŻOWE SZALEŃSTWO NAJLEPSZE I NAJGORSZE KREACJE Z GRAMMY 2019 WSTĘPUJĘ DO WOJSKA!

niedziela, 4 czerwca 2017

MMC Studio FW 17/18 - relacja z pokazu

Hej Kochani!
W dzisiejszym poście przedstawię Wam relację z pokazu nowej kolekcji MMC na sezon jesień-zima 2017/2018, na którym miałem okazję gościć 23.05 (wtorek). Event odbył się w dość nietypowym miejscu jak na tego typu imprezę, bowiem w Nocnym Markecie, czyli na otwartej przestrzeni dawnego dworca, ale mieliśmy to szczęście, że nie padało. (haha) Atmosfera, która tam panowała po zmroku - kolorowe światła i dym robiła naprawdę świetne wrażenie. 



Zacznę od charakterystyki najnowszej kolekcji MMC, czyli marki tworzonej przez panią Ilonę Majer oraz pana Rafała Michalaka. Projektanci Ci są szczególnie znani z puchowych kurtek uwielbianych przez gwiazdy, oversize'owych swetrów i marynarek oraz metalicznych kamizelek, a także butów. Dlatego też tych rzeczy nie mogło zabraknąć w najnowszym pokazie, ale zostały one bardzo ciekawie odświeżone. Swetry ozdobiono słynnym napisem z nowej kolekcji "Censored", buty nabrały podwójnego wyrazu, za sprawą współpracy z Badurą, bowiem najcharakterystyczniejszym obuwiem są biało - bordowe botki. Puchówki ukazano w zróżnicowanej długości - od tych krótkich odkrywających brzuch, do których dobrano spodnie dzwony i kabaretki, aż do tych przypominających krótkie płaszcze. Oprócz tego nowością były futra, oczywiście sztuczne, czego dopilnowała Joasia Krupa. (haha) Charakterystyczne dla tej kolekcji były również lakierowane płaszcze oraz białe i czarne leginsy z modnym, bordowym lampasem. Na pokazie nie zabrakło również oversize'owych koszul z wycięciami oraz zwiewnych, błyszczących sukienek. 




















Miejsce eventu idealnie zostało dopasowane do charakteru najnowszej kolekcji. Gra świateł i komponująca się z nimi muzyka robiły piorunujące wrażenie. Po pokazie odbyło się afterparty, na którym miałem okazję porozmawiać z projektantami MMC oraz z osobami z branży modowej. Atmosfera, która tam panowała była naprawdę fantastyczna, a od gwiazd usłyszałem wiele ciepłych słów. Szkoda tylko, że nie miałem dużo czasu i musiałem lecieć na pociąg do Krakowa. 





Pewnie część z Was już słyszała, ale pozwolę sobie wspomnieć o tym jeszcze w poście, iż moja stylizacja z pokazu została zamieszczona na dwóch portalach: TopStars.pl oraz LaMode.info!! To moja pierwsza publikacja zdjęć ze ścianki, dlatego naprawdę bardzo się cieszę i jest to dla mnie ogromne wyróżnienie być wśród takich gwiazd jak: Maffashion, Ada Fijał czy Julia Wieniawa. 




Cały event oceniam bardzo, bardzo pozytywnie. Wspaniała atmosfera, cudowni ludzie, a przede wszystkim przepiękna kolekcja!  Z chęcią przygarnąłbym jakąś męską stylówkę z wybiegu. 

Mam nadzieję, że dzisiejszy wpis się Wam podobał! 
Pozdrawiam!
Piotr Czak 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz