WYLATUJĘ W KOSMOS SESJE TYGODNIA! GARAŻOWE SZALEŃSTWO NAJLEPSZE I NAJGORSZE KREACJE Z GRAMMY 2019 WSTĘPUJĘ DO WOJSKA!

sobota, 29 października 2016

HIGH FASHION LOOK

Witajcie Kochani! 
Po dłuższej przerwie, na którą nałożyła się moja choroba, podróż po Europie i deszczowa aura, która panowała w Krakowie przez cały październik, przychodzę do Was z nową stylizacją. Zostawmy jednak to co było, ważne, że dziś prezentuję Wam mój kolejny look. Ciekawy jestem czy przypadnie Wam do gustu, gdyż jest dość oryginalny. 




Tą stylizację nazwałem high-fashion, gdyż tak zareagowała na nią Kamila, czyli moja pani fotograf, gdy ją zobaczyła na żywo. Myślę, że mogę się zgodzić z tym stwierdzeniem. Jest bardziej odważna i faktycznie może przypominać modę znaną z ulic Mediolanu czy Paryża podczas fashion week'ów. Mi osobiście się mega podoba i świetnie się w niej czuje. Look zachowany jest w spokojnych kolorach, bo główną rolę ogrywa tutaj forma, czyli kształt ubrań. Dopełnienie całości i sadzę, że ważny element stanowią metaliczne buty, które są hitem sezonu. Przypomnijcie sobie wcześniejszy wpis, w którym opowiadałem Wam o tym trendzie: http://fashionfreedom24.blogspot.com/2016/09/metalic-clothes-hit-sezonu.html#more

Teraz zapraszam Was do obejrzenia zdjęć z dzisiejszej sesji zdjęciowej. Mam nadzieję, że Wam się spodoba. ;) 

















Pictures: Kamila Makarewicz Photography 
Shirt: Reserved 
Cardigan: Zara
Trousers: Pull&Bear 
Shoes: Zara
Backpack: Pull&Bear

Dajcie znać co sądzicie o sesji i stylizacji. 
Przesyłam Wam buziaki i gorące pozdrowienia!
Piotr Czak
Snapchat: piotr_czak 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz