WYLATUJĘ W KOSMOS SESJE TYGODNIA! GARAŻOWE SZALEŃSTWO NAJLEPSZE I NAJGORSZE KREACJE Z GRAMMY 2019 WSTĘPUJĘ DO WOJSKA!

wtorek, 21 czerwca 2016

Sobieski Fashion Show 2016

Witajcie Kochani!
Tydzień temu we wtorek 14 czerwca w mojej szkole zorganizowałem już drugie wydarzenie modowe- tym razem pokaz mody, na którym zaprezentowane zostały trendy na lato 2016.
W organizacji tego przedsięwzięcia pomogła mi Ola Filipek.




Pokaz podzielony był na dwie części. W pierwszej z nich modelki zaprezentowały stylizacje z bardzo modnym w tym sezonie motywem kwiatów. 













I tak zakończyliśmy pierwszą część pokazu kwiatowych stylizacji. Następnie uczniowie mieli za zadanie stworzyć wakacyjny look. I tu mieli "szerokie pole manewru"( haha), ponieważ na różny sposób zinterpretowali temat i zaprezentowali stylizację na festiwal, na co dzień, a nawet na romantyczny wieczór. Pokazali w ten sposób jak szeroko rozumianym znaczeniem określamy słowo "moda". Ale dość mojego gadania... Zapraszam do obejrzenia zdjęć ;) 














To już koniec... słowa podziękowania skierowane do widowni.


Teraz kilka zdjęć z backstage'u :)




Na koniec pragnę podziękować Oli Hajdas za piękną fotorelację, Kubie za nagłośnienie oraz wszystkim, którzy pomogli mi zorganizować to przedsięwzięcie.
Gratuluję również odwagi wszystkim modelkom. 
Mam nadzieję, że w kolejnej edycji będę miał przyjemność współpracować z jeszcze szerszym gronem. 

Pozdrawiam! 
Piotr Czak :)
Snapchat: piotr_czak
Instagram: piotrczak
Facebook: Piotr Czak












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz