WYLATUJĘ W KOSMOS SESJE TYGODNIA! GARAŻOWE SZALEŃSTWO NAJLEPSZE I NAJGORSZE KREACJE Z GRAMMY 2019 WSTĘPUJĘ DO WOJSKA!

poniedziałek, 2 maja 2016

Urodziny w stylu gwiazdy, czyli 21 impreza urodzinowa Gigi Hadid

Hello! 
Dzisiaj opowiem Wam o birthday party w stylu gwiazdy, czyli kilka słów o 21 urodzinach Gigi Hadid, a właściwie o całym tygodniu świętowania.



Obchody swoich urodzin rozpoczęła wraz ze swoją najlepszą przyjaciółką- Taylor Swift na początku drugiego weekend'u festiwalu Coachella, gdzie wspólnie bawiły się w rytmach największych hitów.


Następnie podczas lotu samolotem z Taylor rozkoszowały się pysznym tortem z owocami.


Potem wspólny wyjazd na wakacje z chłopakiem- Zaynem Malikiem.


A na koniec to na co wszystkie media czekały- birthday party w klubie Nice Guy, gdzie swoją obecnością zaszczyciły największe gwiazdy show biznesu- Kardashianki, Lenny Kravitz, Naomi Campbell i wiele innych celebrytów. Nie można też zapomnieć o słynnej siostrze solenizantki- Belli Hadid, czy też o przyjaciółkach Gigi, czyli o Kendall Jenner, Hailey Baldwin, Taylor Swift no i oczywiście o chłopaku Hadid- Zaynie Maliku.
Piękny tort, szampany z jej nazwiskiem, tłum reporterów i impreza o  jakiej już dawno nie było tak głośno. Zobaczcie sami co się tam działo i oceńcie stylizacje gości.


















https://www.popsugar.com/celebrity/Celebrities-Gigi-Hadid-21st-Birthday-Party-41114639#photo-41157959

Osobiście uważam, że wśród stylizacji, które zaprezentowałem nie było żadnych porażek, ale najbardziej podoba mi się sukienka Taylor; nie licząc oczywiście Gigi, której stylizacje są zawsze świetne. ;)


Jeszcze nigdy na blogu nie było tego typu wpisu, ale mam nadzieję, że Was zaciekawił. ;)
Już niedługo kolejny post!

Pozdrawiam! 
Piotr Czak







3 komentarze:

  1. To jest niesamowite, jak ty to robisz, skąd bierzesz pomysły?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że się podoba!
      W dużym stopniu interesuję się modą, śledzę nowinki. Widząc np. zdjęcia na instagramie z imprezy wpadłem na pomysł, że może być z tego fajny, oryginalny post, więc zabrałem się za jego realizację. Czasami też mnie coś zafascynuje i chce się podzielić tym na blogu i zainspirować innych. :)

      Usuń
  2. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń