WYLATUJĘ W KOSMOS SESJE TYGODNIA! GARAŻOWE SZALEŃSTWO NAJLEPSZE I NAJGORSZE KREACJE Z GRAMMY 2019 WSTĘPUJĘ DO WOJSKA!

sobota, 28 maja 2016

BOMBER LOOK

Hej Kochani!
Bomber jacket zna chyba każdy z Was! Dziś postanowiłem przygotować stylizację w kolorystyce khaki i popielu z wykorzystaniem tego must have'u.





Trend na kurtki bomberki został opisany przez mnie w poście "Bomber jacket- hit sezonu", więc teraz już nie będę o nim opowiadał. Khaki natomiast to jeden z najpopularniejszych kolorów w tym czasie. Jego obecność możemy dostrzec zarówno na światowych pokazach, jak i w wielu sklepach. 
Szklane ściany, nowoczesna architektura według mnie świetnie współgrają ze stylizacją. Look, który zaprezentowałem można nosić zarówno wiosną, jak i latem w chłodne wieczory.












T-SHIRT: ZARA
BOMBER: BERSHKA
SPODNIE: PULL&BEAR
BUTY: POLO RALPH LAUREN

Mam nadzieję, że spodobała się Wam stylizacja oraz sesja. Ja jestem bardzo zadowolony i mam nadzieję, że Wy również! ;)
Pozdrawiam! <3
Piotr Czak

Snap: piotr_czak
Instagram: piotrczak
Facebook: Piotr Czak




1 komentarz:

  1. Bomber to jedna z moich ulubionych części garderoby. Kilka lat temu, zupełnie spontanicznie, kupiłam kwiatowy bomber w Croppie. Trzyma się bardzo dobrze i uwielbiam go nosić. :D

    http://kamilakulturalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń