WYLATUJĘ W KOSMOS SESJE TYGODNIA! GARAŻOWE SZALEŃSTWO NAJLEPSZE I NAJGORSZE KREACJE Z GRAMMY 2019 WSTĘPUJĘ DO WOJSKA!

poniedziałek, 28 grudnia 2015

Sylwestrowe kreacje

Witam!
Już po świętach, szybko minęły, ale bardzo przyjemnie. Teraz przed nami Sylwester, a potem Nowy Rok. Dlatego też z tej okazji przygotowałem dla Was moje 5 propozycji na zabawę sylwestrową. Mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu. Pod każdym ze zdjęć zamieszczony jest link, dzięki któremu będziecie mogli zobaczyć je dokładanie na stronie internetowej danego sklepu oraz poznać cenę.

Look 1: To co króluje w tym sezonie w modzie dla kobiet zwłaszcza na imprezach to ubrania z cekinami oraz z brokatem, czyli z wszystkim co się świeci. Dlatego też zestawiłem ze sobą brokatową sukienkę z botkami z cekinami. 

Look 2: Frędzle zawsze wyglądają dobrze, a szczególnie w tańcu. Podobną suknię jak ta przedstawiona poniżej miały Maffashion oraz Jessica Mercedes na pokazie Roberta Kupisza.

Look 3: Ubrania z imitacją skóry to strzał w dziesiątkę w tym sezonie. 

Look 4:


Look 5:


Piszcie w komentarzach lub do mnie prywatnie, która stylizacja jest najlepsza, a potem powiem Wam, który look wygrał.

Wkrótce kolejny post!
Pozdrawiam i życzę udanej zabawy sylwestrowej i szczęśliwego Nowego Roku.

Piotr Czak







2 komentarze:

  1. Cześć szanowny Piotrze :)
    Zaskakujące dla mnie jest to, jak bardzo interesujesz się modą. Przeczytałam wszystkie posty. Podziwiam i szanuję. Juz troszkę siedzę w blogosferze mniej i bqrdziej modowej. Pozwolisz więc, że dam ci kilka rad:
    - Spraw aby blog był bardziej przejrzysty. Pomóc ci w tym może blog tajemniczy--ogrod.blogspot.com
    - poprocuj nad jakością zdjęć. I zacznij się na nich lekko uśmiechać :) + sugeruję robić mniej zdjęć z profilu, szczególnie z mocno rozluźnioną twarzą. Wygląda to niekorzystnie.
    - Usystematyzuj pojawianie się postów. Zawsze możesz zrobić kilka na zapas i zostawić jako niepublikowane. To naprawdę pomaga, wiem z własnego doświadczenia.
    - Staraj się pisać lżej. Wiem, że nie każdy jest urodzonym polonistą etc, ale wierz mi lub nie, to da się wyćwiczyć. A po kilkunastu razach samo wychodzi.
    I najważniejsze:
    Pozostań sobą,
    Rób to, co kochasz,
    Kochaj to, co robisz.

    Pozdrawiam, Vera c;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za wszelkie uwagi, część z nich już miałem zamiar zmienić a nad resztą popracuje, miło mi też za Twoje zainteresowanie. Również pozdrawiam :) Piotr

      Usuń