WYLATUJĘ W KOSMOS SESJE TYGODNIA! GARAŻOWE SZALEŃSTWO NAJLEPSZE I NAJGORSZE KREACJE Z GRAMMY 2019 WSTĘPUJĘ DO WOJSKA!

piątek, 11 grudnia 2015

Kampanie świąteczne

Hej!
Już niedługo Boże Narodzenie, a co za tym idzie oczekiwana przeze mnie przerwa świąteczna. Szał zakupów, prezentów i dekoracji. Wspólne spotkanie przy rodzinnym stole, któremu towarzyszyć będzie melodia kolęd oraz piosenek, które wprawiają nas w radosny nastrój. 
Dzisiaj zaprezentuję Wam kilka kampanii świątecznych różnych firm.

Burberry:
W tym roku w sesji oraz w filmie wzięli udział: Naomi Campbell, Romeo Beckham, James Bay, Rosie Huntington- Whiteley oraz gwiazdy: Sir Elton John, Julie Walters i wiele innych. Wideo oraz zdjęcia promują typowe dla tej marki: szale, płaszcze, garnitury, a także buty i sukienki. Kampania ta wprawia nas w radosną, świąteczną atmosferę zachowując przy tym tradycyjny angielski charakter firmy.





http://www.elle.pl/moda/artykul/kampania-swiateczna-burberry-2015/photo/michelle-dockery-w-swiatecznym-filmie-burberry-2015-fot-mat--1#gallery

H&M:
A teraz przepiękna kampania świąteczna sieciówki zatytułowana "Happy&Merry", w której wzięła udział Katy Perry. Zarówno zdjęcia, wideo jak i piosenka są świetne. Ubrania też bardzo mi się podobają (mam przecież bluzę) :D Zachęcam Was do oglądnięcia filmiku, gdyż naprawdę warto! Tutaj macie linka: https://www.youtube.com/watch?v=E71sKFD-spQ






http://www2.hm.com/pl_pl/ona/kampanie/5xb-happy-and-merry-katy-perry-html.html?sort=stock&offset=0&page-size=60#section=1&item=3

Apart:
Pokazałem Wam kampanię sieciówki (naprawdę na wysokim poziomie), a także domu mody Burberry. Teraz zaprezentuję zdjęcia dla firmy Apart. W tym roku bohaterami sesji byli: Karolina Malinowska, Olivier Janiak wraz z dziećmi Christianem, Fryderykiem, Julianem i najbliższą przyjaciółką rodziny- Tosią. Fotografie wykonał Marcin Tyszka i kojarzą mi się one z ciepłem rodzinnym, miłością i atmosferą świąteczną, której chyba nie można nie lubić. Elegancja w połączeniu z przepięknym wystrojem i dekoracjami daje niesamowity efekt i zapiera dech w piersiach! Jestem zachwycony tymi zdjęciami... Zresztą; sami zobaczcie kilka z nich. :)





http://www.elle.pl/moda/artykul/karolina-malinowska-i-olivier-janiak-w-swiatecznej-kampanii--16/photo/karolina-malinowska-i-olivier-janiak-w-swiatecznej-kampanii--15#gallery

Mam nadzieję, że post się Wam podobał i poczuliście już świąteczną atmosferę!:)
Wkrótce kolejny post!
#czekamynaświęta
Pozdrawiam!
Piotr Czak 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz