WYLATUJĘ W KOSMOS SESJE TYGODNIA! GARAŻOWE SZALEŃSTWO NAJLEPSZE I NAJGORSZE KREACJE Z GRAMMY 2019 WSTĘPUJĘ DO WOJSKA!

sobota, 14 października 2017

#BBHMM - PETER ZA KRATAMI!

Witajcie Kochani!
Połowa października już za nami, a w związku z tym, coraz bliżej do moich urodzin. Te będą szczególnie ważne, bowiem 18! 
Ten okres jest dla mnie szczególnie intensywny, gdyż jak pewnie większość z Was wie, przygotowuje drugą edycję Fashion Day, która już za kilkanaście dni - 26.10! Przypominam również o możliwości nadsyłania zgłoszeń wszystkim licealistom do końca tego tygodnia. 


Dzisiaj przychodzę do Was z nową sesją, która jest chyba najlepszą jaką miałem okazję Wam zaprezentować. Wydaje mi się, że o to właśnie chodzi, aby każda kolejna była na tym samym poziomie, albo nawet na wyższym niż poprzednia. 
Mój dzisiejszy look utrzymany jest w odcieniach granatu i składa się z materiałowych spodni oraz uwielbianego przeze mnie kimona! Całość dopełniają buty zmieniające kolor, które są Waszymi faworytami, biorąc pod uwagę moje obuwie. 

Nawiązując do tytułu - "Peter za kratami" przedstawiam Wam z dumą moją kolejną sesję, wykonaną w bardziej "mrocznym stylu" - za kratami i w opuszczonym budynku. Mam nadzieję, że Wam się spodoba. 














KIMONO - Zara 
PANTS - Zara 
SHOES - Zara 
PIC - Kamila Makarewicz Photography 

Dajcie mi koniecznie znać jak podobam się Wam w takiej sesji? Które zdjęcie jest Waszym ulubionym? Czekam na wiadomości! 
Pozdrawiam!
Piotr Czak 

Zachęcam do śledzenia mnie na snapie: piotr_czak 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz