WYLATUJĘ W KOSMOS SESJE TYGODNIA! GARAŻOWE SZALEŃSTWO NAJLEPSZE I NAJGORSZE KREACJE Z GRAMMY 2019 WSTĘPUJĘ DO WOJSKA!

piątek, 30 czerwca 2017

Jedyny taki pokaz, czyli relacja z jubileuszowego show Dawida Wolińskiego

31 maja uczestniczyłem w wyjątkowym pokazie. Zastanawiacie się pewnie dlaczego był on dla mnie niezwykle istotny? - Już Wam wyjaśniam. Są ku temu dwa powody: pierwszy z nich patrząc z perspektywy wszystkich gości i samego projektanta, ponieważ był to jubileuszowy pokaz z okazji 15-lecia działalności Dawida Wolińskiego. Dla mnie zaś szczególny, bowiem to właśnie wtedy minął równy rok od dnia, gdy gościłem na moim pierwszym ważnym pokazie - Paprocki&Brzozowski. W tej niezwykle miłej i wyjątkowej atmosferze zapraszam Was na moją osobistą relację z pokazu pana Dawida. 



Pokaz odbył się w ATM Studio w Warszawie, dokładnie tam gdzie rok wcześniej byłem na P&B. Jubileuszowa kolekcja została zaprezentowana pod patronatem Martini oraz Kazar. Na wybiegu dominowały takie barwy jak: czerń, biel, pudrowy róż oraz baby blue. Kolekcje orzeźwiły 3 sylwetki w kolorze intensywnej czerwieni na cześć mecenasa pokazu - Martini. Proste kształty sukienek czy płaszczy zostały ozdobione "różami" oraz kokardami na ramionach, a także nadrukami w postaci ptaków. Z pewnością było bardzo elegancko i seksownie (głębokie dekolty, wysokie rozcięcia, czy siateczka przechodząca przez biust). Jestem przekonany, że wiele światowych gwiazd z chęcią założyłoby projekty Dawida na czerwony dywan w Hollywood. Zobaczcie kilka sylwetek z wybiegu. 







Zdjęcia sylwetek z wybiegu pochodzą z facebook'a Dawida Wolińskiego 







Jako, że było co świętować to rzecz jasna nie mogło zabraknąć tortu z logiem marki Wolińskiego oraz Martini. Powiem Wam w sekrecie, że był przepyszny i tak jak lubię - na słodko! 



Reżyserem pokazu była niezastąpiona pani Kasia Sokołowska ubrana w look z najnowszej kolekcji pana Wolińskiego, podobnie jak jego przyjaciółka Joasia Krupa. Za niezwykłą scenografię odpowiada artysta - Łukasz Stokowski. 










Na koniec mój look, który został doceniony przez portal TopStars.pl, a moje zdjęcie ze ścianki znalazło się w zestawieniu "Gwiazdy na pokazie Dawida Wolińskiego".

Pic: AKPA.pl
Tym miłym akcentem kończę mój dzisiejszy wpis. Mam nadzieję, że Wam się podobał! Już niedługo na moim kanale na YT pojawi się filmik z pokazu, gdyż tak jak część z Was pewnie pamięta nie było dużo snapów, ponieważ zasięg był bardzo słaby i usuwały się ze story, więc muszę Wam to wynagrodzić. ;) 
Do usłyszenia! 
Piotr Czak 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz