WYLATUJĘ W KOSMOS SESJE TYGODNIA! GARAŻOWE SZALEŃSTWO NAJLEPSZE I NAJGORSZE KREACJE Z GRAMMY 2019 WSTĘPUJĘ DO WOJSKA!

sobota, 18 lutego 2017

WINTER LOOK #1

Hej Kochani! 
Dziś przychodzę do Was z nową zimową stylizacją. Połowa lutego za nami, dni stają się coraz dłuższe i mam też nadzieję, że na zewnątrz zacznie się robić coraz cieplej, gdyż zdecydowanie wolę dodatnie temperatury i słoneczną aurę od tych mroźnych i deszczowych dni. Kiedy sobie przypomnę pogodę, która towarzyszyła mi podczas tej sesji... Niskie wartości na termometrze i potęgujący odczucie chłodu wiatr... cóż - takie są niestety "uroki" zimy. Zaraz po skończonych zdjęciach poszliśmy z Kamilą - moją fotograf na gorącą czekoladę i mamy nadzieję, że efekty sesji się Wam spodobają.



Głównym elementem tej stylizacji przyciągającym uwagę jest jasnobrązowy kożuch z futerkiem na kołnierzu - niezwykle modnym w tym sezonie. Do niego dobrałem popielatą, ponadczasową bluzkę Calvina Kleina i niebieskie jeansy. Całość dopełnił niezwykle przyjemny w dotyku czarny szal i moje ulubione obuwie w sezonie jesienno-zimowym, czyli botki. 
Zapraszam do obejrzenia zdjęć z sesji! ;)










JACKET: ZARA 
BLOUSE: CALVIN KLEIN
JEANS: PULL&BEAR
BOOTS: ZARA
SCARF: ZARA
PIC: KAMILA MAKAREWICZ 

Dajcie koniecznie znać jak podoba się Wam moja zimowa stylizacja! 
Pozdrawiam serdecznie!
Piotr Czak
Zapraszam do śledzenia mnie na bieżąco na moim snapchacie: piotr_czak 

2 komentarze:

  1. Trzecie zdjęcie najlepsze! No i fajna stylizacja. Pozdrawia koleżanka od "Królowych życia". :D XD

    OdpowiedzUsuń
  2. haha dziękuje bardzo! ;) również pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń