WYLATUJĘ W KOSMOS SESJE TYGODNIA! GARAŻOWE SZALEŃSTWO NAJLEPSZE I NAJGORSZE KREACJE Z GRAMMY 2019 WSTĘPUJĘ DO WOJSKA!

sobota, 4 czerwca 2016

Relacja z pokazu Paprocki&Brzozowski FW 2016/17

Kochani!
W poniedziałek(30.05) w warszawskim ATM Studio odbył się pokaz znanego polskiego duetu projektantów- Paprocki&Brzozowski, na którym miałem ogromną przyjemność bycia gościem.
Zaproszenie było dwuosobowe; towarzyszyła mi moja przyjaciółka- Aleksandra Filipek.



Jest to pierwszy tak poważny pokaz, na którym byłem, więc mojej radości z tego powodu nie da się opisać. ;) 
Zacznę może od krótkiego opisu. O 21:00 otwarto drzwi studia, jednak wcześniej trzeba było pokazać zaproszenie. Pokaz rozpoczął się według planu o 22:00. W czasie tej jednej godziny gwiazdy pozowały na ściankach, a kto chciał mógł już zająć miejsce. 






Godzina 22:00- gasną światła, rozpoczyna się pokaz kolekcji na sezon jesień/zima 2016/17 o nazwie Half naked. Reżyserką była Kasia Sokołowska. 
Modelki opanowują wybieg. Na początku zaprezentowano rockowe spódniczki oraz skórzane ramoneski. Seksowne garnitury niczym z czerwonego dywanu w Hollywood skradły moje serce. Kolekcję utrzymano głównie w dwóch kolorach: białym i czarnym. Głębokie dekolty, koronkowe bluzki czy sukienki sprawią, że każda z pań, które je założy z pewnością poczuje się naprawdę kobieco. Sukienki utrzymane w stylu bieliźnianym na pewno staną się hitem, gdyż już przekonuje się do nich coraz więcej dziewczyn. 
Innymi słowy mówiąc kolekcja uwodzicielska i dużo odsłaniająca;  przecież w końcu miało być half naked. ;) 
Zdjęcia zaprezentowanych ubrań pochodzą z Instagramu Paprocki&Brzozowski, gdyż pewnie większość z Was zdaje sobie sprawę jak trudno zrobić zdjęcia modelkom w ruchu, a dodatkowo z odbijającym się światłem. :( 












A tu kilka zdjęć mojego autorstwa. ;)


Trzeba przyznać, że miejsce pokazu robiło wrażenie; światowy poziom.


Po pokazie ok. 22:15 rozpoczęło się after party trwające do 24:00. Dla pełnoletnich serwowane były drinki Cin&Cin, a na wejściu każdy dostawał wodę Perlage. W tym czasie gwiazdy udzielały różnych wywiadów, a dla mnie była to okazja, by z nimi porozmawiać. 










Achhh... Niezapomniane wrażenia po tak wspaniałym pokazie i tylu spotkaniach z gwiazdami. Mam nadzieję, że coraz częściej będę mógł robić dla Was takie relacje. Dużo osób śledziło cały event na snapie: piotr_czak, więc tam mieliście okazję zobaczyć filmiki jak wyglądało to "od kuchni". 

Mam nadzieję, że podobała Wam się moja relacja na snapchacie i ta tutaj- na blogu. <3
Pełen pozytywnej energii przesyłam buziaki! 
Piotr Czak

Facebook: Piotr Czak
Instagram: piotrczak





4 komentarze:

  1. Super wpis :D
    Jaka szkoda, że mam tak daleko do Warszawy. Jak zdobyłeś zaproszenie jeśli można wiedzieć ? :)
    Brzozowski i Paprocki to jedni z moich ulubionych projektantów, większość ich ubrań dałoby się nosić, na szczęśce :D
    Zazdroszczę fotki z Macadamian :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Rany super :) gratuluję! Oby dalej Ci się tak super powodzilo i byś poznał coraz więcej tak niesamowitych ludzi !
    socallmemombaby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Rany super :) gratuluję! Oby dalej Ci się tak super powodzilo i byś poznał coraz więcej tak niesamowitych ludzi !
    socallmemombaby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń