WYLATUJĘ W KOSMOS SESJE TYGODNIA! GARAŻOWE SZALEŃSTWO NAJLEPSZE I NAJGORSZE KREACJE Z GRAMMY 2019 WSTĘPUJĘ DO WOJSKA!

sobota, 23 kwietnia 2016

CK outfit

Hej!
Co u Was słychać? Już niedługo klasy maturalne przystąpią do egzaminu dojrzałości, w którym sprawdzą swoje wiadomości i umiejętności. Już na wstępie życzę Wam powodzenia i osiągnięcia takiego wyniku jaki chcielibyście otrzymać. 

Już dawno nie było wpisu ze zdjęciami z sesji. Coachella zdominowała świat mody jak i mój blog. Dużo z Was najbardziej lubi posty ze stylizacjami mojego autorstwa, więc wreszcie przyszedł na to czas. 

Z pozoru jeansy i bluzka to zwykły luźny look, lecz dobierając do tego botki i płaszczyk powoduje to, że stylizacja nabiera nieco poważniejszego wyrazu. Grube mury Muzeum Narodowego w Krakowie, kraty w oknach i kolorowe ławeczki powodują, że zdjęcia stały się "klimatyczne". Zawsze wśród zdjęć z sesji wybieram te najlepsze i prezentuję je na blogu. Ale i wśród nich mam jedno ulubione, które szczególnie mi się podoba. Pozwolę sobie je zamieścić jako pierwsze. 











Bluzka: Calvin Klein Jeans
Spodnie: Pull&Bear
Płaszczyk: Bershka
Buty: Zign

Mam nadzieję, że zarówno sesja jak i outfit przypadły Wam do gustu. ;)
Wkrótce kolejny post!
Pozdrawiam!
Piotr 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz