WYLATUJĘ W KOSMOS SESJE TYGODNIA! GARAŻOWE SZALEŃSTWO NAJLEPSZE I NAJGORSZE KREACJE Z GRAMMY 2019 WSTĘPUJĘ DO WOJSKA!

wtorek, 21 lipca 2015

Steffl Department Store Vienna

     Cześć, mam na imię Piotrek (niektórzy mówią do mnie Peter 😃) i jest to mój pierwszy post na tym  blogu, który będzie poświęcony tematyce modowej.
     Niedawno wróciłem z wakacji w Wiedniu, a jednocześnie z miejsca, które jest jednym z lepszych miast w Europie do shoppingu.



     Dziś opowiem Wam o Steffl Department Store Vienna, którego zdjęcia zostaly przedstawione powyżej. Jest to budynek mający kilka poziomów, gdzie możemy znaleźć odzież, obuwie, torby, kosmetyki i akcesoria od tzw. fashion designer. Ja bardziej skupię się na odzieży męskiej od światowych projektantów i domów mody.
     Wygląda to tak że na 2 i 5 piętrze, które są przeznaczone dla mężczyzn można znaleźć ubrania od różnych projektantów. Jest to według mnie fajne , gdyż w jednym miejscu można kupić np.bluzę od Kenzo Paris, spodnie od Armani Jeans, koszulę Versace Collection i marynarkę Hugo Boss, gdyż nie wszyscy projektanci, od których chcielibyśmy coś kupić mają swoje butiki w jednym mieście. Nie byłem tu po raz pierwszy i robiłem już tu zakupy i z pełną świadomością mogę to miejsce polecić. Obsługa bardzo miła, każdy chce mi pomóc lub coś doradzić. Jestem bardzo zadowolony z zakupów w tym miejscu i mam nadzieję, że będę tam powracał.
     Zachęcam do obejrzenia zdjęć  na moim instagramie: piotrczak. 😘
     Na dzisiaj to tyle. 😄 Niebawem kolejny post!!! Zapraszam do śledzenia mojego bloga oraz na instagramie piotrczak. 😜

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty kur** durniu
    Chujowe nie pozdrawiam elo fchuj 300

    OdpowiedzUsuń