WYLATUJĘ W KOSMOS SESJE TYGODNIA! GARAŻOWE SZALEŃSTWO NAJLEPSZE I NAJGORSZE KREACJE Z GRAMMY 2019 WSTĘPUJĘ DO WOJSKA!

sobota, 14 lipca 2018

COSMIC OUTFIT

Witajcie Kochani!
Co u Was słychać? Jakie macie plany wakacyjne? U mnie ostatnio dość "gorący" okres za sprawą rekrutacji na studia. Mimo, iż wakacje w pełni to pogoda niestety nas nie rozpieszcza, ale mam nadzieję, że wkrótce się to zmieni. W dzisiejszym poście zaprezentuję Wam najnowszą stylizację, więc zapraszam Was do dalszej lektury. 



Mój kosmiczny look nawiązuje do charakteru trasy koncertowej 'Witness The Tour' Katy Perry. Artystka przed rozpoczęciem tournee oznajmiła w oświadczeniu na Instagramie, iż pragnie, aby każdy koncert był nieziemskim, magicznym przeżyciem dla jej fanów. Słowa dotrzymała, a uczucia jakie mi towarzyszyły podczas show są nie do opisania. Codziennie wracam wspomnieniami do tamtego dnia oglądając filmiki z występu i pragnę, aby ten dzień powtórzył się jeszcze raz. 

Źródło: grafika Google
Show rozpoczyna się od kosmicznego intro, po którym Katy w niecodzienny sposób pojawia się na scenie, bowiem zjeżdża na ogromnej gwieździe. Nigdy nie widziałem czegoś bardziej spektakularnego! Do dziś mam ciarki kiedy oglądam ten wstęp, bowiem towarzyszy mu niezwykła energia. Cały koncert podzielony jest na 6 części. W jednej z nich arena zamienia się w galaktykę wraz z planetami Układu Słonecznego, a sama Katy leci na Saturnie nad fanami w srebrnym, połyskującym stroju, który stał się inspiracją dla mojej stylizacji. 



Źródło: Instagram 

Moje własne zdjęcie z koncertu 




Kiedy zobaczyłem srebrne, metaliczne spodnie i ramoneskę w Zarze od razu wiedziałem, że będzie to idealny zestaw na długo wyczekiwany koncert artystki, którą śledzę od 10 lat! T-shirt stworzyłem inspirując się najnowszą okładką płyty Witness. Całość stylizacji uzupełniły białe buty. 


Okładka płyty Witness - źródło: grafika Google 



Zapraszam do obejrzenia najnowszej sesji z wykorzystaniem mojej koncertowej stylizacji! 














JACKET - Zara 
PANTS- Zara 
T-SHIRT - Empik Foto 
SHOES - Zara 

PIC - Kamila Makarewicz Photography 

Dajcie mi koniecznie znać jak Wam się podoba ten look!? ;) 
Już wkrótce nowy post. 
Pozdrawiam serdecznie! 
Piotr Czak 

P.S. Jeśli ktoś z Was jeszcze nie widział relacji z koncertu to macie okazję nadrobić zaległości i obejrzeć filmik na moim kanale ;) 




5 komentarzy:

  1. To prawda, outfit kosmiczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super outfit i do tego jeszcze fajnie w nim wyglądasz!
    Zapraszam do siebie https://juliagaczynska.blogspot.com/2018/07/kropeczki_51.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie i co będziesz studiował? 😁

    OdpowiedzUsuń