WYLATUJĘ W KOSMOS SESJE TYGODNIA! GARAŻOWE SZALEŃSTWO NAJLEPSZE I NAJGORSZE KREACJE Z GRAMMY 2019 WSTĘPUJĘ DO WOJSKA!

sobota, 20 maja 2017

BLACK LOOK WITH WHITE STRIPES

Hej Kochani!
W dzisiejszym poście zaprezentuje Wam moją kolejną stylizację. Jak możecie się domyślić po tytule wpisu będzie ona utrzymana w stylistyce czerni, którą rozjaśniać będą białe paski oraz skarpety. Pogoda w ostatnim czasie jest dość kapryśna, a więc jest to idealny look na chłodniejsze wiosenne dni, czyli takie, z którymi niedawno mieliśmy do czynienia. 




W tej stylizacją bazą stała się oversize'owa czarna bluza marki Ferr Store z paskami o długości 30 cm zwisającymi po bokach oraz z rękawów. Jest ona niezwykle wygodna oraz dość oryginalna za sprawą "tasiemek", które fantastycznie prezentują się w ruchu. Do niej dobrałem cienkie, materiałowe spodnie z białym lampasem, które przełamują streetwear'owy look. Cały outfit dopełniłem białymi skarpetami z modnym w tym sezonie napisem oraz butami zmieniającymi kolor w wyniku działania światła. 













PIC: KAMILA MAKAREWICZ PHOTOGRAPHY 
HOODIE: FERR STORE 
TROUSERS: ZARA
SOCKS: ZARA
SHOES: ZARA 

Dajcie koniecznie znać jak podobała się Wam moja stylizacja oraz cała sesja?!
Już wkrótce kolejny wpis! 
Pozdrawiam serdecznie! 
Piotr Czak 
Gorąco zachęcam również do śledzenia mnie na snapie: piotr_czak 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz