WYLATUJĘ W KOSMOS SESJE TYGODNIA! GARAŻOWE SZALEŃSTWO NAJLEPSZE I NAJGORSZE KREACJE Z GRAMMY 2019 WSTĘPUJĘ DO WOJSKA!

sobota, 11 marca 2017

KARMELOWE LATTE - WINTER LOOK #2

Hej Kochani!
Jak większość z Was wie jestem właśnie w trakcie organizacji mojego największego dotąd wydarzenia - Fashion Day. Bardzo dużo czasu poświęcam na nie, bo zależy mi, aby wypadło jak najlepiej. W czwartek oraz w piątek odbył się pierwszy etap - mianowicie eliminacje do Konkursu Wiedzy o Modzie; wyniki już wkrótce. Dziś natomiast pragnę Wam zaprezentować moją drugą stylizację zimową, która mam nadzieję przypadnie Wam do gustu. 


Karmelowy płaszcz świetnie komponuje się z bluzą ze sztucznego zamszu w tym samym kolorze. Do tego dobrałem uniwersalne, ciemnopopielate jeansy. Całość dopełniają jedne z moich ulubionych butów na zimowe, mroźne dni, w których zawsze jest ciepło oraz długi i gruby szal stanowiący ciekawy akcent całego look'u. 
Zapraszam do obejrzenia zdjęć z sesji! 










COAT: ZARA
BLOUSE: ZARA
SCARF: ZARA
JEANS: PULL&BEAR 
BOOTS: LASOCKI 
PHOTOS: KAMILA MAKAREWICZ

Mam nadzieję, że zarówno sesja jak i stylizacja się Wam podobała. Dajcie znać co sądzicie! 
Pozdrawiam serdecznie!
Piotr Czak 
Zachęcam do śledzenia mnie na snapie: piotr_czak 

1 komentarz:

  1. Bardzo współcześnie i elegancko wyglądasz :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń