WYLATUJĘ W KOSMOS SESJE TYGODNIA! GARAŻOWE SZALEŃSTWO NAJLEPSZE I NAJGORSZE KREACJE Z GRAMMY 2019 WSTĘPUJĘ DO WOJSKA!

sobota, 14 stycznia 2017

#beyourself - Versace FW17 Menswear

Dzisiaj (14.01) podczas Milano Fashion Week odbył się pokaz włoskiego domu mody Versace. Donatella po raz kolejny zaskoczyła różnorodnością swoich projektów. Pokaz i cała kolekcja nawołują do wyrażania siebie i do bycia sobą - flagowe hasła kolekcji (#beyourself & #expressyourself). Donatella uważa swoje projekty za rozmowę pomiędzy nią, a modelami, mężczyznami, którzy będą je nosić. 


Mężczyzna kreowany przez Donatellę jest silny, energiczny, walczy o swoje i nie boi wyrażać swoich emocji oraz uczuć. Nie boi się być sobą! To piękne, że poza ubraniami można znaleźć głębsze przesłanie i sentencje.

Kolekcja szczerze mówiąc bardzo mnie zaskoczyła, ale Donatella nie lubi przecież nudy. Oprócz tradycyjnych i konsekwentnie pojawiających się w pokazach Versace garniturów, płaszczy oraz wzorzystych elementów kolekcji zaskoczeniem dla mnie było mocne postawienie na streetstyle. Gdybym nie oglądał tego pokazu i ktoś pokazałby mi zdjęcie modela w skórzanych spodniach w zestawieniu z czerwoną koszulą w kratę i bomberką, to nigdy bym nie powiedział, że to Versace... a jednak! Dostrzec można było duży wpływ mody ulicznej - bomberek, luźnych spodni czy rzeczy z lateksu. Podsumowując kolekcja bardzo mi się podoba, z powodzeniem do noszenia na co dzień, aczkolwiek jak dla mnie za mało jest w niej stylu charakterystycznego dla Versace. 

Zdjęcia z pokazu pochodzą z: vogue.com















Zdjęcia z pokazu pochodzą z: vogue.com 

Ciekawy jestem co Wy sądzicie o tym pokazie? Dajcie koniecznie znać! 
Pozdrawiam! 
Piotr Czak 




1 komentarz:

  1. Pokaz musial być super, świetne stroje, ale nigdy bym nie pomyślała, że to versace! Mimo wszystko fajnie, że donatella przełamała dotychczasową prawie stała elegancję streetstylowymi stylizacjamj :)
    hello-alexa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń