WYLATUJĘ W KOSMOS SESJE TYGODNIA! GARAŻOWE SZALEŃSTWO NAJLEPSZE I NAJGORSZE KREACJE Z GRAMMY 2019 WSTĘPUJĘ DO WOJSKA!

sobota, 17 grudnia 2016

X-MAS Inspirtaions

Cześć Wszystkim! 
Już za tydzień o tej porze będziemy po wieczerzy wigilijnej. Nie wiem jak do Was, ale do mnie to nie dochodzi, że już za 7 dni mamy Święta. Aby wzmocnić nastrój świąteczny postanowiłem przygotować dla Was wpis z inspiracjami, nie tylko związanymi z modą. 




Pojmowanie i obchodzenie Bożego Narodzenia w Polsce, a na tzw. zachodzie, czy USA znacznie się różni. W naszym kraju nadal mało ludzi decyduje się na bogate dekoracje swoich domów wewnątrz, piękne choinki, czy też popularne światełka oświetlające drzewka w ogrodzie, tarasy lub krawędzie dachów. Taki opis świąt od razu kojarzy mi się z amerykańskimi filmami przepełnionymi nastrojem świątecznym i oczywiście dekoracjami. Sądzę, że w Polsce się to zmienia, ale bardzo powoli. Ja jestem zwolennikiem bogatych ozdób świątecznych i sam z pewnością sprawie, aby mój dom świecił się jak najmocniej, a pomieszczenia, aby były wypełnione dekoracjami.

Zdjęcia pochodzą z: aplikacji We Heart It oraz Instagramu: kyliejenner

Wszystkie zdjęcia z tego kolażu pochodzą z aplikacji We Heart It

Górne zdjęcia pochodzą z: aplikacji We Heart It oraz Instagramu whiteplatecom

Z amerykańską wizją świąt nierozłącznie wiążą się swetry z choinkami, bałwankami, mikołajami i wszystkim co świąteczne. Sieciówki typu H&M, Pull&Bear oraz wiele innych mają w swojej ofercie ich bogaty wybór. Sądzę, że każdy kto kocha Święta tak jak ja powinien mieć chociaż jeden w swojej szafie. Dla Pań mile widziane są również świąteczne paznokcie. 


Zdjęcia pochodzą z serwisu Instagram: h&m, beckermanblog oraz lucas_dobre



Dopełnieniem świątecznej atmosfery są rzecz jasna piosenki, które towarzyszyć nam mogą podczas robienia wypieków, czy też dekorowania pomieszczeń! Moją ulubioną jest "All I Want For Christmas Is You" Mariah Carey, którą myślę zna każdy z Was. 


Chętnie poznam jak Wy podchodzicie do Świąt? Co uważacie o dekoracjach rodem z Ameryki, a także jaka jest Wasza ulubiona piosenka świąteczna? 
Mam nadzieję, że post się Wam podobał! 
Pozdrawiam
Piotr Czak
Snpachat: piotr_czak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz