WYLATUJĘ W KOSMOS SESJE TYGODNIA! GARAŻOWE SZALEŃSTWO NAJLEPSZE I NAJGORSZE KREACJE Z GRAMMY 2019 WSTĘPUJĘ DO WOJSKA!

środa, 17 sierpnia 2016

Tommy X GiGi

Gigi Hadid, czyli obecnie najpopularniejsza modelka, a jednocześnie najlepiej zarabiająca. Nic dziwnego, że projektanci "biją się" by z nią współpracować. Supermodelkę możemy spotkać na większości światowych pokazów, a także w wielu kampaniach. Jest ulubienicą Donatelli Versace, więc już kilka razy mieliśmy okazję obserwować kooperację Hadid z włoskim domem mody Versace.
Tym razem została zaproszona do współpracy przez Tommiego Hilfigera i razem z zespołem projektowym stworzyła kolekcję Tommy X GiGi. 




Kolekcja ta utrzymana jest w charakterystycznym dla Hilfigera stylu - "classic american cool". Dominują w niej raczej łagodne i klasyczne barwy - granat, popiel, khaki, biel czy też krem. Można w niej spotkać tradycyjne jeansowe rurki przez szerokie dzwony, aż po dzianinowe sukienki. Oficjalna premiera kolekcji odbędzie się 09 września podczas New York Fashion Week. A co ciekawe w sprzedaży online będzie dostępna już od 01 września, natomiast do wybranych butików trafi dzień po globalnej premierze, czyli 10 września.


http://www.elle.com/fashion/news/g28637/gigi-hadids-for-tommy-hilfiger-lookbook/?slide=3








http://www.elle.com/fashion/news/g28637/gigi-hadids-for-tommy-hilfiger-lookbook/?slide=7





Moim zdaniem kolekcja jest świetna i z pewnością stanie się popularna wśród większości fashionistek. Mi jest nawet ciężko się zdecydować, który look najbardziej mi się podoba, ale za to bardzo Was proszę o taką informację. Możecie napisać do mnie prywatnie lub w komentarzu. Jestem ciekawy Waszego zdania na temat tej kolaboracji.

Aby zawsze być na bieżąco zachęcam do obserwowania bloga oraz do śledzenia mnie na snapie: piotr_czak
Pozdrawiam!
Piotrek 

Główne zdjęcie: instagram @justgigihadid


4 komentarze:

  1. Cudne są te rzeczy, dzianinowe sukienki skradły moje serce ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. kolekcja jest swietna. Ciężko mi zdecydować ktora stylizacja jest najlepsza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie! ja musiałem dłużej pomyśleć, by wybrać swoją ulubioną ;)

      Usuń