WYLATUJĘ W KOSMOS SESJE TYGODNIA! GARAŻOWE SZALEŃSTWO NAJLEPSZE I NAJGORSZE KREACJE Z GRAMMY 2019 WSTĘPUJĘ DO WOJSKA!

wtorek, 19 kwietnia 2016

Gwiazdy na Coachella 2016

Hej Kochani!

Jak większość z Was już pewnie wie pierwszy weekend Coachelli minął. Trzy dni świetnej zabawy, wspaniałych koncertów i festiwalowych outfitów, o których pisałem w poprzednim poście. Palmy, piękne widoki i tradycyjne koło młyńskie to charakterystyczne motywy, z którymi kojarzy nam się ten festiwal. Na występach wielu piosenkarzy i zespołów, którzy mają przyjemność tam gościć m.in. Ellie Goulding, Years&Years, Calvin Harris czy Guns N' Roses bawiło się wiele gwiazd zaczynając od blogerów i blogerek (Maffashion, Jessica Mercedes, Chiara Ferragni, Adam Gallagher i wielu innych) przez modelki, modeli (Kendall Jenner, Hailey Baldwin, River Viiperi itp.) do aktorów i pozostałych celebrytów.

Na festiwal w Palm Springs zjeżdżają się bardzo ciekawie ubrani ludzie z całego świata. Moją uwagę przykuły zdjęcia i stylizacje gwiazd, które zaprezentuję Wam w tym poście. Mam nadzieję, że "zarażę" Was tymi wakacyjnymi, lekkimi i bardzo radosnymi stylizacjami, a to spowoduje, że stworzycie sobie look na wzór jakiejś sławnej osoby. Klimat tego miejsca jest tak niezwykły, że udziela się nawet przy oglądaniu zdjęć, dlatego zapraszam do galerii przedstawionej poniżej.













Późnym popołudniem rozpoczyna się festiwal, natomiast  popołudniami gwiazdy chodzą na tzw. Pool Party, gdzie mogą poczuć się swobodnie, spędzić miło czas i odpocząć przed kolejnym koncertem. 




Mam nadzieję, że post się Wam spodobał. Ja osobiście jestem zauroczony tym festiwalem, stylizacjami i imprezami nad basenem. Mam nadzieję, że kiedyś osobiście będę mógł Wam zrobić relację z Coachelli. <3 <3

Pozdrawiam!
Wkrótce kolejny post! 
Czekajcie na niego!
Piotr Czak <3 

Facebook: Piotr Czak
Instagram: piotrczak
Snap: piotr_czak
TWITTER: piotr_czak








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz