WYLATUJĘ W KOSMOS SESJE TYGODNIA! GARAŻOWE SZALEŃSTWO NAJLEPSZE I NAJGORSZE KREACJE Z GRAMMY 2019 WSTĘPUJĘ DO WOJSKA!

sobota, 12 marca 2016

KONKURS O MODZIE BY PIOTR CZAK- RELACJA

Witam Was Kochani!
Dzisiejszy post to relacja z pierwszego tak dużego i ważnego wydarzenia zorganizowanego przeze mnie, czyli Konkursu o Modzie by Piotr Czak. 

Jestem bardzo szczęśliwy, że wszystko wyszło tak jak zaplanowałem. Mega cieszę się również z tego, iż konkurs cieszył się ogromnym powodzeniem, a jego idea spodobała się nie tylko uczniom, ale i nauczycielom. Wszyscy byli zachwyceni, chwalą moje dzieło, które pomogła mi zorganizować Ola Filipek. Przygotowanie tego konkursu dawało mi bardzo dużo pozytywnej energii, była to dla mnie ogromna przyjemność, a także wyzwanie, ale dzięki temu jeszcze bardziej potwierdziło to moją miłość do mody. 
Konkurs zorganizowany na podobieństwo "1 z 10" ze względu na ogromne zainteresowanie był podzielony na 3 niezależne tury. W każdej z nich został wyłoniony zwycięzca. Mam nadzieję, że w kolejnej edycji chętnych będzie co najmniej dwa razy tyle. ;)  
1 tura: Ada Saribekyan
2 tura: Jędrzej Kurek
3 tura: Zuzanna Gradoń
Gratuluję wygranym osobom! Nagrodą był dyplom oraz vocher na strzyżenie i koloryzację do salonu Czernikiewicz HairDesigner lub bon o wartości 50 zł do sklepu Arrogant Wear.









Wspaniali uczestnicy, których pasją jest moda oraz zainteresowanie widowni i czynny udział w tym wydarzeniu jest czymś wspaniałym. Poziom wiedzy był wysoki i mam nadzieję, że stanie się jeszcze większy m.in dzięki mojemu blogu. Zapraszam Was do obejrzenia wspaniałej fotorelacji wykonanej przez Olę Hajdas, której bardzo dziękuję za cudowne zdjęcia. Szczególnie miłym momentem było, gdy uczestnicy i widownia robili znak rozpoznawczy #czakonators <3 <3 Kocham! 






































Pragnę serdecznie podziękować: jury w skład którego wchodzili: pani prof. Anna Wierzbicka, Ola Filipek i Ola Sala, ochroniarzowi- Jan Graniczka, osobom, które zajmowały się sprzętem: Jan Gorgoń, Jakub Gawlak, sponsorom: Czernikiewicz HairDesigner, Arrogant Wear oraz wszystkim osobom, które pomogły mi przygotować to wydarzenie. 



Na tym kończę dzisiejszy wyjątkowy post.
Pozdrawiam i zapraszam do obserwowania mnie na:
snapie: piotr_czak
instagramie: piotrczak
facebook'u: Piotr Czak







4 komentarze:

  1. Trafiłam tutaj w zasadzie przez przypadek. Po pierwsze, jeśli chcesz prowadzić bloga i pisać tak długie posty, to zdecyduj się w jakim czasie to robisz. Raz przeszły, potem teraźniejszy i tak w kółko. To nie ma rąk i nóg. Po drugie, zdecydowanie za dużo powtórzeń. Może jakieś synonimy? Po trzecie, nie wydaje ci się, że nie wszyscy traktowali twój konkurs poważnie, ba, zdecydowana większość miała niezły ubaw? Nie za wcześnie na #czakonators i znaki rozpoznawcze? Na twoim Instagramie zauważyłam też, że źle wymawiasz nazwy znanych marek, na przykład Moschino. Czy aby na pewno znasz się na modzie? Ile książek przeczytałeś? Ile obejrzałeś pokazów? Z jaką częstotliwością zaglądasz do papierowej wersji znanych magazynów? Wydaje mi się, że to jedynie wpływ paru polskich bloggerek modowych, które obserwujesz na Snapchacie i tylko stąd czerpiesz informacje. Co do sesji, czy plac przed Galerią Krakowską nie jest nieco oklepanym miejscem? Jeśli chcesz zająć się tym na poważnie, może warto zainwestować w droższy, lepszy sprzęt? Stylizacje też niestety nie powalają, co drugi chłopak na ulicy jest ubrany tak jak ty. Zastanów się, czy to coś dla ciebie i czy aby na pewno się do tego nadajesz. Według mnie - na tę chwilę nie.
    Pozdrawiam,
    W.

    OdpowiedzUsuń
  2. Swoje posty zawsze sprawdzam pod kątem poprawności. Co do konkursu to pozwolę sobie zacytować również słowa Anny Wintour- "Ci, którzy krytykują nasz świat, często czują się z niego wykluczeni, dlatego go wyśmiewają". Konkurs cieszył się powodzeniem i zyskał poparcie bardzo wielu osób, a to, że ktoś mógł go też skrytykować jest nieuniknione organizując jakieś wydarzenie na tak dużą skalę. Znaki rozpoznawcze "nie wyszły" ode mnie tylko np. #czakonators od osób z instagrama. Ktoś tak napisał i się rozpowszechniło. Przejęzyczyć się może każdy, nie raz słyszałem jak gwiazda źle wymówiła nazwę marki. A moje zamiłowanie do mody zapewniam Cię nie wyszło od polskich blogerek. Znam się na tym, a "przecież ciągle się uczymy"- moda to nie tylko historia, czyli coś co było i się nie zmieni; moda jest dynamiczna z każdym dniem dowiadujemy się czegoś nowego i staram się to śledzić na bieżąco, zarówno trendy, jak i najnowsze pokazy czy też nowinki z tego świata. Czy co drugi chłopak na ulicy jest tak ubrany?- nie wydaje mi się, bo każdy ma jakiś "swój styl". I wiem też, że moda jest czymś, czym chcę się zająć w przyszłości.
    Pozdrawiam,
    Piotr

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie posty polecam sprawdzać dwa razy, bo jest mnóstwo błędów.
    Może załóż Lookbooka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę w takim razie sprawdzał dokładniej, bo faktycznie czasami można się czegoś nie dopatrzyć sprawdzając nawet dwa razy. Tak myślałem o lookbook'u, nawet teraz go przeglądałem haha
      Wszystkiego dobrego!

      Usuń