WYLATUJĘ W KOSMOS SESJE TYGODNIA! GARAŻOWE SZALEŃSTWO NAJLEPSZE I NAJGORSZE KREACJE Z GRAMMY 2019 WSTĘPUJĘ DO WOJSKA!

sobota, 6 lutego 2016

Winter Outfit

Hej!
Co u Was słychać? Jedni odpoczywają, bo mają ferie, drudzy się uczą, a jeszcze inni pracują. 
Ja już jestem po wolnym i czeka mnie intensywna nauka do przerwy wielkanocnej.
Zima tego roku jest dość kapryśna, bywały dni kiedy było 15 stopni celsjusza, a obecnie jest bardziej wiosennie niż zimowo. Jestem ciekawy czy podczas tej zimy zobaczę jeszcze śnieg czy już nie. 
Mimo wszystko jest to okres zimowy, więc dzisiaj przedstawię outfit zimowy. Dawno nie było żadnej stylizacji, niektórzy się już nawet niecierpliwili, ale tyle rzeczy działo się w modzie, te wszystkie pokazy, że musiałem je opisywać, żeby być na bieżąco. Chciałem też, aby to z mojego bloga Wy jako pierwsi zobaczyli sylwetki z wybiegu.













Szal komin, rękawiczki: C&A
Czapka: H&M
Kurtka: Scotfree
Bluza, spodnie: Pull&Bear
Buty: Lasocki

I co do ostatniej sondy dotyczącej najlepszej kolekcji z mojego posta Milano Fashion Week 2016 to najbardziej podobał się Wam pokaz Philipp Plein.
Mam nadzieję, że stylizacja się Wam podoba.
Pozdrawiam!
Piotr Czak
snapchat: piotr_czak
instagram: piotrczak


  

5 komentarzy:

  1. Świetny blog, zapraszam na mój http://blueberrymuf.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor kurtki obłędny. Masz styl ;)
    http://zorganizacjacidotwarzy.blogspot.com/ ZAPRASZAM :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :)
      Dziękuję!
      Pozdrawiam
      Piotrek

      Usuń